14/2- Alla ♥ dag

Godmorgon!

Tänkte att det var dags för lite uppdatering. Hela veckan har bara gått ut på att träna kan man säga. I torsdags åkte jag och Mary till Eurostop och käkade på Mc Donalds och sedan shopping! Fick med mig ringar och massor med armband. Sedan köpte vi lite fika och åkte vidare till träningen.

I fredags fyllde Adam år, så vi gick upp tidigt och firade honom. Var riktigt nära på att hoppa över skolan för jag var verkligen helt slut. Men drog mig dit och som tur var så gick vi bara till 2. Efter skolan åkte jag och några killar i klassen och käkade kinabuffé, så sjukt gott men blir alltid så äckligt mätt. Efter det åkte jag hem och hjälpte Adam med sin ipod som han fått. När jag äntligen hade fixat programet på datorn som man var tvungen att göra + att jag hade fixat alla låtar och skulle bara föra över låtarna. Vad händer då? Jo, datorn stängs av. Men det gick att fixa.

Malin kom sedan också och vi hade väldigt roligt, som vanligt, haha. Igår (lördags) åkte jag med Mary och kollade inomhus fotboll. På kvällen sen kom lite gäster för att fira Adis och sen tog jag bussen in till stan för att träffa Obi och Victor. Vi drog hem till Victor och satt vid datorn och snackade och sånt, nicenice!

Idag är det alla hjärtans dag, och vi får se vad som händer..

bilder från förra helgen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0