16/2- Only you

Heyyy

Hade en väldigt bra alla hjärtans dag i söndags. Även fast jag tycker att sånna dagar är riktigt överskattade var min i alle fall lyckad. Var ute och sprang igår med laget, joooobbigaste på länge. Men skönt nu efteråt! Mamma skulle köra oss hem, men hennes bil hade blivit påbackad när hon hade parkerat vid TK. Så polisen var också inblandad då lastbilschaffisen som gjort det nekade.

Idag gick vi bara i skolan till lunch för resten av lektionerna var inställda. Drog sedan in till stan och shoppade, hittade lite i alle fall! Efter skolan åkte jag hem och pluggade innan jag gick hem till Malin. Ramlade på vägen och la mig på ryggen, haha. Jag och Malin fixade lite saker och flabbade som vanligt. Spanade även in hennes nya hår lite extra, sjukt snyggt är det :) ♥

Nuuuuuu: käka godis






lite pics från florida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0