12/7- sommarlov

Heyyyyy

Har sommarlov, riktigt skönt! Har verkligen haft en grym start på detta lov. I torsdags åkte jag och några kompisar till Tylösand, hehe, var 2 personer där. Så tog bussen in till högskolan. Däremot kom man inte in där så vi åkte vidare till Söndrum. Tog fel buss dit så fick gå i evigheter i ösregn... Men tillslut kom vi fram till festen och det var verkligen grymt kul! Trodde vi skulle ha en riktigt misslyckad avslutning men det blev ju bra tillslut :)

Igår tog Mary studenten, GRATTIS. Kollade när hon sprang ut och sedan jobbade jag. Stressade hem och slängde på mig en klänning och åkte hem till henne och firade henne. Har däremot alla bilder på min dator som är där uppe. Men här är några:

nahe det gick visst inte, haha, men finns en del på facebook och albumet sommaren- 10 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0