13/3- I know i'm playing with fire but I don't mind

HEJ!

Veckan har gått fort, vilket är riktigt skönt då sommarlovet kommer fortare. Klippte mig igår och slingade håret, blev riktigt nöjd faktiskt. Något som jag inte brukar bli när jag är hos frissan. Men min frisör förstod precis hur jag menade :) Igår var jag sedan hos Mary med mina underbara vänner, skulle inte klara mig utan er, helt ärligt!

Idag är det match mot Halmia som gäller, är taggad! Är däremot inte samling förrens vid 15.00. Matchen börjar klockan 16.00 på Sannarp för er som inte har något bättre för sig :). Sedan ikväll blir det tjejkväll hos Malin, ska bli mysigt!

Haha, försökte ta lite cambilder på håret för orkade inte ta med kameran, bara så ni vet så har jag precis vaknat här, haha xd




Ser lite svart ut på vissa ställen här vilket det inte är (hoppas jag!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0