15/3- Sweet and Low

Heysan!

Blir snabb uppdatering för har massor att plugga på och jag har inte börjat än... Hade i alle fall en jätte mysig kväll igår med Anna. Dem hämtade mig vid sju tiden, sedan åkte vi in till stan och satte oss på en italiensk restaurang och käkade och pratade. Tack så jätte mycket, riktigt bra födelsedagspresent ;D

Var i skolan idag då, hade engelskaprov första lektionen (oförberett) gick helt okej hoppas jag. Efter skolan gick jag lite i stan med Obi, köpte glass på McDonalds och såååå. Tog bussen vid halv fem hem och nu borde jag bara sitta och plugga.. Men dricker Cola och käkar godis, inte bra. Men pappa kom hem igår efter att ha varit bortrest och hade köpt med sig massor med godis! Neeeeej.. nu måste jag plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0