17/3- All the right moves

Tjena!

Hoppas ni mår bra. Med mig är det helt okej, lite seg bara så hade tänkt att lägga mig och kolla en film nu. Träffade Mary i bussen och fick då låna Love in Manhattan. Gick i stan en snabbis efter skolan och hittade en jättefin, hmm... blus? Vet inte riktigt vad man kallar det. Blus/Skjorta ungefär! Tyvärr var den slut i vitt, som jag ville ha den i. Så fick ta en svart istället.

Vid halv sju kommer Mary hit och så ska vi fixa lite musik till hennes Ipod, eftersom hon lämnar mig imorgon för lite varmare breddgrader så behövde hon lite musik. Sedan kör vi vidare till Lolli och hämtar henne innan det blir träning på Nautilus med laget. Hoppas på Core!

Nej, nu ska jag sätta på filmen! Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0