8/3- Get me out of here

Hejsan!

Förra veckan hade vi riktigt mycket i skolan, plus att jag tränar tisdag, onsdag och torsdag. Och ni som känner mig vet hur jag är på att planera, riktigt kass. Så blev en rätt jobbig skolvecka. Men på fredagen drog jag, Mary och Lovisa in till stan på kvällen för att se på bio! Kollade på Farsan, helt okej var den. Skrattade en del. Efter bion åkte vi hem till Malin där Malin, Malin och Agneta befann sig. Käkade lite efterrätt och snackade, sedan somnade dem flesta i soffan.

På lördagen vaknade jag vid halv 11 och käkade frukost och packade väskan. Åkte sedan och hämtade Lovisa och åkte in till Sannarp. Första matchen med Astrio som sagt. Kändes lite konstigt att sätta på sig tröjan och så, haha. Fick spela innemitt och jag tycker att det gick sådär, kändes inte så jätte bra direkt. Men känner i alle fall att jag har gjort rätt som bytat :) Efter matchen åkte jag hem och fixade mig och sedan åkte jag, Mary, Lovisa, Frida och Agneta in till Kåren i Halmstad för att kolla Haiti-galan. Var en väldigt mysig kväll men roliga vänner. Åkte sedan inom McDonalds på vägen hem, HAHAHA, vad som hände där får bli en hemlighet. Vi åkte sedan hem till Mary och spelade spel och hade riktigt roligt. Tack tjejer.

Söndagen var väl inte världens bästa dag för mig... Sov till halv 2 och gick sedan till Malin som slingade mitt hår. Skulle fixa utväxten och resultatet blev sådär. Men har köpt något medel idag i stan som jag hoppas fixar det :) Tack för hjälpen Malin! :)

PICS:




Jag och söta Lovisa



(om det är någon som vill att någon bild ska bort så säg till så tar jag bort den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0