10/11

Hallå mina vänner..
Helt okej dag idag faktiskt. Bara imorse som det var jobbigt, jag kom verkligen inte upp...
Dagen började med mentorssamling, där gjorde jag och Malin.J klart NO:n. Efter det hade vi Svenska och gjorde inte så mycket, snackade lite om vad vi skulle göra för muntliga"framträdande" och jag tror nog att våran grupp lutar åt att göra en film, ska bli roligt :)
Efter det hade vi NO, där vi bara gick igenom lite på tavlan sedan snackade vi lite. Sen vare lunch och sedan hade jag mitt prov (första världskriget) och det kändes faktiskt jätte bra, trodde att det skulle gå skit eftersom jag inte pluggade så mycket som jag borde göra igår. Men det gick ju bra, så nu hoppas jag i alle fall på ett VG.
Efter det var det någon konsert i MB-huset, och det var nog det dåligaste jag hört. Eller om man gillar en man som står och skriker i sina långa dreadlocks gillar man nog det, men det var verkligen ingenting för mig.
Efter vi hade varit på "konserten" hade vi Tyska i 20 minuter och började att kolla på Ice Age 2.

När jag kom hem hade sedan min jacka kommit från H&M, den har jag nog väntat på i över 1 månad. Så jag åkte och hämta den, men den var inte alls som jag hade tänkt mig, den såg helt plastig ut och hade massor med fula knappar, så jag ska lämna tillbaka den.

Ikväll är det träning i minisalen i Harplinge, hoppas på mycket spel idag :)


                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0