10/9

Hemma från träningen nu, så skönt nu efter när man har duschat och ätit och så. Och den var väl rolig, spelade en del men gjorde även stretchnings övningarna, och sedan kickade vi lite mot någon vägg och så.

Nu ska jag lägga mig och kolla vänner och försöka sova. Kunde inte somna igår kväll, låg nog uppe till efter 12.  Imorgon blir det förmodligen tråkigt i skolan, eftersom vi bara har helklass på tisdagar. Men sedan ska väl jag, Malin och Madde.K försöka ta tag i dansen man ska hålla i idrotten/musiken, man ska komma på någon egen dans och sedan lära klassen. Haha, hur ska detta gå? Nepp, nu ska jag sova, god natt & sov gott!


                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0