12/11

God dag :))

Mådde bättre idag så drog iväg mig till skolan. Och gud vilket dåligt väder, har regnat och varit kallt så länge jag kan komma ihåg.

I alle fall, första lektionen hade vi Musik där vi lärde oss om BPM, något beat per minute om jag förstod det rätt. Efter det hade vi Svenska där vi fortsatte med våran muntliga sak. Och nu är vi inne på att göra radio/tv, som The Voice.

Efter det hade vi den nödvändiga rörlsen, haha vi har rörelse i 20 minuter tror jag. Våran lärare var sjuk så någon man hade den, och vi var ute och gick en runda. Sen käkade vi och sedan hade vi Spanska. Efter det var det SO där vi svarade på frågor om Andra världskriget, fick tillbaka provet också och fick VG-, så jag är väl hyffsat nöjd. Hatar historia och är verkligen kass på det, så det var väl helt okej :) Sista lektionen var det mentorssamling.

Idag ska jag plugga, har Tyskaprov imorgon :(  Och vi har även att vi ska lämna in en reklam bild på något och lämna in våran kassabok som vi skulle ha skrivit.

Och sedan är dej ju Bonde söker fru, alltså en av bönderna är verkligen helt dum i huvudet, han Magnus, den mörkhåriga. Speciellt när han sa till en tjej att hon var tjockare än hon såg ut på bilden. Och att några kilon kan man ju alltid gå ner men en dålig personlighet går inte att ändra, haha.
Sen är det ju Grey's Anatomy vid 21.00 på 5:an ;)

                                        
                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, bönderna är faktiskt sjukt roliga iår :P Haha, jag diggar bögarna mest ;) <3

2008-11-12 @ 17:39:52
URL: http://liinniizz.bogg.se
Postat av: Anni

Haha, ja i början trodde jag att det skulle bli ett rätt tråkigt år pga av att Fredrik inte är med, men det blev ju rätt bra ändå ;D Haha, ja dem är verkligen goa dem! <3

2008-11-12 @ 19:05:27
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0