13/11

Torsdag idag då :)

Dagen började väl ingen vidare, haha, precis innan jag skulle sticka drog jag på mig ett par byxor, men då flög knappen iväg, och eftersom jag inte hann ta några andra så fick jag springa iväg så till bussen. Men det har väl funkat det med.

Första lektionen hade vi Matte där vi fortsatte att räkna, sedan vare NO. Där vi målade av någon kloss, och efter det hade vi teori i hemkunskap. Och efter lunchen sen kom jag faktiskt inte ihåg vad vi hade. Allt jag kom ihåg var att vi hade Svenska där vi fortsatte med dem muntliga sakerna, och vi har du kanske fått en annan idé som vi ska göra ;) Berättar med om den en annan gång.
Förresten, vi hade ju Tyska prov. Och gud vad kasst det gick, alltså hon har verkligen omöjliga prov. Men jag får väl hoppas att jag håller kvar mitt betyg i det.

Ikväll är det träning i Haverdals hallen, ja :D


                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0