17/11

Good daag mina vänner :)

Jag kom upp i god tid i morse och slapp stressa, skönt :)
Första lektionen var det mentorssamling där vi bestämde vilken klasströja vi ska ha. Och det gick väl som det gick, verkar som alla vill olika. Men det blir i alle fall en text där det stod "vilket tjabb om denna tröja 94" och något bråk i mitten på framsidan. På baksidan ska det bara stå våra namn.

Sedan vare dags för Svenska där vi inte gjorde något speciellt, fortsatte med våra Svenska projekt, och nu är det bestämt vad vi ska ha :] Vi ska ha Top Model, haha. Det ska bli lite roligt faktiskt. :)
Efter Svenskan hade vi NO och sedan lunch.
Sen kom jag inte ihåg riktigt vad vi hade men sista lektionen var i alle fall Tyska där vi såg Ica Age. underbar maaaaaat, hahaha!!
 
Och igår när vi var på IKEA hittade vi äntligen det sista (förutom matta som kommer) till mitt rum. Så nu är det nääästan klart, ska bara sätta upp hyllor över sängen (kolla bilden) som alla filmer och ja lite allt möjligt ska stå på (allt har inte riktigt kommit in i rummet än xD). Och ska önska mig en TV som jag kan ha över skrivbordet i julklapp. :)


   
(ursäkta den dåliga kvalitén men tog med mobilen)


Träning ikväll und some yoga ;D! hehe.


                                                                                                     

 


Kommentarer
Postat av: malin b

hahaha det var riktigt roligt med underbar mat hahaha. skrattade ihjäl mig typ!

2008-11-17 @ 19:18:55
Postat av: malin a

superfint ju, måste ses snart :D

2008-11-17 @ 21:31:18
Postat av: Lina

Gud va fint rummet var (:

Haha, för ovanlighetens skull så blev det ju ingen yoga ;) <3

2008-11-17 @ 21:54:39
URL: http://liinniizz.bogg.se
Postat av: Anni

Tack Malin, ja det måste vi allt göra :D<3

2008-11-17 @ 22:15:38
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Anni

Åh, tackar Lina :D haha, nej precis, och det var faktiskt rätt skönt att slippa det måste jag säga ;D<3

2008-11-17 @ 22:17:21
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0