18/11

Hola á todos!

Det var ju tänkt att jag skulle köra moppe till skolan idag eftersom det var innebandy uttagning till skollaget efteråt. Men det gick ju som det gick. :P Den startade inte, så jag stod där ute i ösregnet i 20 minuter och kickade.. Men nahepp, så jag fick ringa pappa som fick vända (han var påväg till jobbet) och så fick han försöka, men inte gick det heller. Vi ska nog lämna in den till (på?) service. Så jag fick åka med pappa till skolan :)

Första lektionen vare Engelska där vi ska skriva om en resa och så blir vi fast på någon öde ö. Sedan kom jag inte riktigt ihåg vad vi hade förrens efter lunch, då tror jag nog att vi hade SO och sist Spanska.

Och nu är det bara onsdag och torsdag kvar sedan får jag äta kött, haha. Jag och några kompisar bestämde oss för att inte äta det på hela veckan, och det funkar väl helt okej ;)

Nu ska jag plugga mer, ska nog göra färdigt Spanskan. Ha en bra kväll.


                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0