23/11

Godmorgon!

Rolig kväll igår! Kom hem till Malin och sedan kom My och så gjorde vi lite mat och kollade film och så, tack för en kul kväll :)

Vaknade runt 13.00 imorse, gud vad jag älskar att sova. Pinsamt nog är det en av det bästa sakerna jag vet. Sedan gick jag ner och kollade på det sista av idol, dvs utröstningen. Och jag kan inte riktigt släppa att Anna åkte ut, att hon kunde åka före Robin!! Men men, mina 2 favoriter är i alle fall kvar, Alice och Kevin.

Idag händer inte mycket, skulle jobbat men när jag vaknade var det för sent. Mamma undrade om jag skulle följa med till Eurostop, kanske blir så. ha det fiint !

                                
                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0