24/11

Åh, vad jag blir arg på mig själv. Har inte pluggat något alls idag, ingenting verkligen. Och nu måste jag sticka om 45 minuter eftersom jag har träning och efter träningen har man ju aldrig lust att dra fram historieböckerna dirket.
 
Annars idag har jag bara hållt på med mina kaniners vattenflaska, höhö. Ni vet det där lilla "tunnlen" där vattnet rinner ner i, där råkade jag på något konstigt sätt trycka ner fullt med papper... Och får nu inte upp det, jag har nog försökt i över 2 timmar med den. Nej, nu får jag allt ta och plugga dem sista minuterna, skärpning anni!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Den känslan känner jag igen. Hatar dagarna när man inte gör det man ska.

2008-11-24 @ 19:40:22
URL: http://dearjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0