25/11

Hej, lite dålig uppdatering idag, men som jag skrev i förra inlägget har jag haft massor att plugga på, eller rättare sagt har jag pluggat på SO:n. Och det har väl gått sådär, kan väl ungefär hälften och får väl nöja mig med det. Orkar verkligen inte mer, har suttit hela dagen nedgrävd i böckerna och inte gjort något annat.

I skolan var det väl bra, hände inte speciellt mycket och vi hade inte direkt några roliga lektioner. Förutom idrott, då spelade vi innebandy har jag för mig :)

Tror nog att jag kanske tar moppen imorgon till skolan om det inte är för kallt eller halt. Det är ju bandyuttagning 15.00-16.00 och bussen hem går i så fall inte förrens 17.00, och har inte direkt någon lust att gå runt i Getinge i 40 minuter.
Nej, nu måste jag lägga mig och sova, kommer en dag imorgon också. Sov gott vänner.

                                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: fynda kläder

Fynda billiga kläder i min blogg! :)

2008-11-26 @ 10:15:03
URL: http://fyndaklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0