26/11

Hallåå :))
Haft en rätt bra dag idag, bara det att provet gick urdåligt, fyfan! Men men, satsar inte dirket på något högre betyg i Historia.. Får väl i alle fall hoppas på att jag får G på provet.
Sedan var jag hos han Borup också (syo:n) och han tyckte att jag var inne på rätt sak, Samhälle/Idrott. Så nu är jag nästan säker på mitt val :) Men gymnasiet har alltid känns så långt fram men snart ska vi ju välja :)

Stannade ju kvar i skolan efteråt eftersom det var innebandy uttagning till skollaget, och blev jätte glad när jag kom med, trodde jag ickkke. Tog sedan moppen hem och det gick bra.

Hmm, annars idag händer inte mycket. Ska plugga Hemkunskap :( Någon konsument häfte på runt 20 sidor, så det är bara att ta tag i och läsa. Och såklart ska jag kolla på Bönderna och helt vrickade Magnus + Grey's Anatomy. Ha en bra dag my friends. (nu när jag skrev det kom jag på att jag måste plugga engelska också, attans.

                                                                                                          


Kommentarer
Postat av: fynda kläder

Hejsan. Den bilden tog jag från en sida på internet.. kommer dock inte ihåg vilken:(



Ha det bra.

2008-11-26 @ 19:22:06
URL: http://fyndaklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0