27/11

Hellu :))

Idag hade vi oförberett prov i Hemkunskapen, hehe, det gick helt okej. Sedan skulle vi diskutera om det som stod i häftena vi skulle läst, och det gick rätt bra det med. Men däremot fick vi tillbaka Tyskaprovet, jag fick G+. Och det var jag inte dirket nöjd med, men snackade med Christina (läraren) och hon sa att jag måste bli bättre muntligt och så. Men hoppas verkligen inte jag sänker mig.

Efter Tyskan hade vi Svenska där vi inte gjorde något. Måste fixa lite på min bokrecension och ska skriva en till idag och sedan är det klart!

Annars idag ska jag träna vid 20.00, ska bli skoj (: Ha det fint!


                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0