29/11

Har inget att göra, så har jag sett på jätte många bloggar att dem har gjort några listor om sanningar om dem själva, tänkte prova på mej en sådan, fast skriver inte riktigt 100 stycken som dem flesta gör, försöker mig på 20 ;) hehe.

1. Jag kommer aldrig mer våga köra gokart, sen jag förra gången var nästan körde över en
2. Min dröm är att ha fräknar
3. Jag påverkas av musik
4. Jag har 2 otroligt böjbara tummar
5. Jag vill vara 4 cm längre
6. Jag tröttnar väldigt lätt på lugna låtar
7. Jag står inte ut med människor som ljuger
8. Jag är beroende av socker
9. Jag sjunger alltid i duschen
10. Jag var galen när jag var liten och bröt armen på en tjej
(detta var svårare än vad jag trodde) xD
11. Min favorit mat är kräftor
12. Jag trivs bra när jag är själv
13. Innan kände jag en otrolig press i skolan
14. På vintern blir jag likblek
15. Jag älskar orden fräsch och färsk
16. Om jag fick bli ett djur i mitt nästa liv skulle jag vilja bli en pingvin eller sengångare
17. Jag bodde inne i Halmstad tills jag var 3 år
18. Jag hatar senap, chips, kaviar och leverpastej
19. Men älskar chokladsås
20. Om jag inte skulle hetat Anni skulle mitt namn vara Jill

Hoppas ni vet lite mer om mig ;) Sov gott vänner.


Kommentarer
Postat av: Sofia

hur spenderas dan?

2008-11-30 @ 12:54:18
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0