30/11

Hejsan!
första advent idag, tiden bara flyger iväg
Har suttit och försökt komma på en design hela morgonen, men inget har blivit som jag vill... Får väl göra en någon annan dag :)
Blev ingen dans idag så idag blir det förmodligen en plugg dag, har nog lite på NO:n som jag måste fixa klart. Annars idag vet jag inte vad jag ska göra, vi ställer in moppen imorgon så kanske kör en runda, hehe. Nej, nu ska jag gå ner och ta något att äta, sedan ska jag plugga, yippe! Ha en bra dag!


förresten, satt och funderade lite innan, är inte Dan i Gossip Girl och Alex i Grey's Anatomy rätt lika?


                                                                     


Kommentarer
Postat av: Anna

Anni lilla var har du fått det ifrån? De är ju inte alls lika ;O

2008-12-01 @ 12:43:58
Postat av: Anni

Jo, lite är dem allt ;)

2008-12-01 @ 15:44:12
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0