3/11

Nu borde jag sova, nu borde jag sova. Men jag började på en design för ett bra tag sedan och när jag har börjat med något då kan jag verkligen inte sluta förrens det är helt klart, och i detta fallet var det designen. Blev en grön denna gången. Längtar riktigt till julen nu, har nämligen massor med ideér :) Men det brukar alltid bli så att man har fullt med ideér sedan när man sätter sig ner för att göra dem blir det helt annurlunda än man tänkt sig.
 Hoppas ni gillar den :) Ses imorgon, har inte bestämt mig om jag ska vara med på handbollsuttagningen. Får se om jag känner för det imorgon. 

                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Anonym

photoshop? =)

2008-11-04 @ 15:54:15
Postat av: Anni

Nepp, paint.NET :)

2008-11-04 @ 16:46:27
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Anni! Jag tror att jag äntligen fattar det där jädrar paint.net nu :P Fin design föresten! :D <3

2008-11-04 @ 17:09:25
Postat av: Anni

Åh, shit vad bra :D det är rätt roligt när man fattar det :D Men det funkade att ladda ner det och så nu? :D Tack så mycket, väldigt grön blev den bara ((:

2008-11-04 @ 18:47:20
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0