3/11

Första skoldagen idag då efter lovet, och den var väl helt okej. Fast det var omöjligt att gå upp imorse. Jag kunde inte somna igår och somnade inte förrens halv 2 på natten. Sedan skulle jag upp 06.45! Men jag drog mig upp och som vanligt fick jag springa till bussen. Rätt pinsamt när jag får springa och alla ser i fönstrena hur jag kommer springande och flåsande!

När jag kom till skolan var första lektionen mentorssamling och vi snackade bara om lovet och så :) Sedan hade vi Svenska där vi ska börja på något nytt. Som nu var muntligt, och jag hatar muntligt! Det är nog det värsta jag vet inom Svenskan. När man ska stå där framme och snacka medans alla glor, usch.
Sen hade vi No där vi jobbade om olika sjukdomar. Efter det var det lunch. stackars tjej. Efter lunchen hade vi So och sist Tyska, där vi fick tillbaka provet, som inte gick någon vidare, rättare sagt urkasst. Men vi gör ju 2 prov i Tyskan och det andra ska allt bli riktigt bra. :)

Ikväll är det första träningen sedan uppehållet och det ska väl bli roligt. Fast förstår inte hur alla i laget och damlaget ska få plats i den lilla salen i Harplinge. Får se hur det går. :)

                                                                                                                                         
                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0