4/11

Blir snabbt inlägg eftersom jag ska ut och springa strax med Malin.

Dagen har varit bra. Och jag slapp även att springa till bussen imorse. :D
Första lektionen var det Engelska där vi fick tillbaka provet, 93/99 så jag var jätte nöjd :) Sedan hade vi idrott där vi hade bandy. Och efter idrotten var det matte, gillar verkligen inte att att ha matte precis innan lunchen och precis efter idrotten eftersom man är så hungrig och kan inte koncentrera sig...
Efter maten vare SO och sist Spanska. Där fick vi också tillbaka provet, inte lika bra som Engelskan men jag var väl nöjd, fick 53/67. Så nu är jag skyldig Martine en baguett eftersom den som fick bäst skulle bli bjuden på det av den andra, och hon fick 53,5!!! Kan det bli mer retligt? :P

Sen visste jag inte om jag skulle vara med på handbollen efteråt eftersom jag tycker att handboll är dötrist. Först springer man fram och har ett anfall sedan snabbt tillbaka och så likadant igen. Men jag bestämde mig att vara med i alle fall och alla som var där kom med. Så om några veckor skulle vi till Stenstorps (?) skolan och spela.

Imorgon är det ingen skola eftersom vi har basket i Trönninge, ska bli kul. Sedan på torsdag är det skola igen men på fredag ska jag och några till till Sannarp och följa med några ettor i Samhälle/Idrott och träna med dem och så. Det ska bli roligt.

                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0