6/11

Kom på att jag måste upp 6 imorgon, 6? Hur ska jag överleva detta? Jag som inte ens kan gå upp 06.45!! Men jag får väl sätta klockan långt ifrån min säng så jag måste gå en bit för att stänga av den, då kanske jag kommer upp i alle fall.

Men vad hände med att bara plugga idag? Istället har jag bara suttit och kollat på vänner, alltså det är beroendeframkallande! Igår kollade jag säsong 7 och nu har jag kollar ungefär halva av säsong 6.
Nu sitter jag och kollar Top Model.. Och sedan tänkte jag följa med och kolla på träningen i Haverdal i alle fall. Och den slutar inte förrens 22.00.
Nu ska jag gå och plugga NO!
 

                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0