7/11

brr, det är iskallt!

Idag har vi ju varit på Sannarp för att följa med ett par ettor från Samhälle/Idrott, och vi kom dit runt 08.00 och då kom en tjej och hämtade oss. Vi var sedan med på deras Svenska lektion men satt bara inne vid datorsalen och spelade lite. Sen gick vi och tränade och fick vara med när tjejerna hade uttagning till skol-vm tror jag (: Och det gick väl helt okej. Jag var jätte nervös för först skulle vi träna med bara killarna i Kombihallen, men fick spela ute. Och det var iskallt! Vi hade ju bara med kläder för att spela i Kombi så vi frös ihjäl!

Sen skulle vi käka och vi fick åka hem runt 12.30 :))

Nu sitter jag här hemma och kollar vänner och det är jätte kallt, jag har frusit typ hela dagen...

    
                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0