9/10

(:
(vad arg jag blir, har suttit här och skrivit ett inlägg och när jag trycker på publicera så kommer det upp någon ruta och hela inlägget readeras)

Så skönt att äntligen få sova ut, det var efterlängtat.. Gick upp runt halv 12 i morse och kollade på en jätte bra film, black snake moan. Justin Timberlake var med där och gör ju filmen lite bätte [: Den handlade om att en man hittade en misshandlad kvinna vid vägkanten och så tog han hem henne och hjälpte henne att bli frisk, eller något liknande.

Idag händer inte mycket, måste, måste plugga. Fast varje gång jag tar tag i det kommer jag på något annat som är så mycket  viktigare. Men jag har prov i första världskriget imorgon + 22 sjukdomar att skriva om, så det är väl bara att ta tag i något av det och göra klart det. :/

Sen är det ju farsdag också :)



        
                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: sarah

aa visst är han snygg ;)

2008-11-10 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0