14/10

Idag har vi bara haft helklass :/ Började med Engelska och sedan Idrott. Vi hade styrketräning, gud vad jobbigt det var. Speciellt när man skulle gå under alla på fötter och händer.. Sedan hade vi matte och lunch. Efter lunch var det SO och fortsatte med Första världskriget och sist C-språk (Spanska).

Eftersom vi har 3 eller 4 prov nästa vecka, och en matte-diagnos och NO-läxa tror jag att jag ska plugga nu. Ikväll ska jag ut och springa med Malin, roligt :)
Imorgon är det basket tunering och vi skulle möta Stentorp eller vad den heter, och någon mer skola. Och vi ska vinna, eftersom förra året hade vi bara behövt göra 1 mål till för att gå vidare. Så nu ska vi visa dem :D 
Nej, nu måste jag käka och sedan blir det plugg.
                                                                                                                   /anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0