2/10

Hade utvecklingssamtal idag vid 08.00 och det gick väl bra :) Som jag visste så måste jag ta för mig mer i muntligt på Tyskan och Engelskan. Idag har vi haft matte där vi fick tillbaka provet. Och jag trodde faktiskt inte att det skulle gå så bra men blev glad när jag såg att jag hade fått 31/40. Vi hade även No och fick tillbaka proven där med, Vg+ fick jag. Så det har väl varit en rätt bra dag :) Men jag känner verkligen att jag bara vill bort från Getingeskolan nu och komma till helt nytt. Har ingen ork till att plugga känns det som, men ska skärpa till mig på den biten :)
Hade en rätt rolig NO:lektion, där vi skulle bygga olika figurer med Lego ;D

Vi hade även Tyska idag där vi ska översätta hela Ice Age filmen. Fast vi har fått olika stycken att översätta, och jag som verkligen hatar att både översätta och Tyska, så det var väl inte överdrivet roligt...

Imorgon tror jag att jag ska bort och kolla när ledarna möter några, någon mer som ska dit? :) Resten av helgen kommer jag att vara i Kungsbacka med Hallandslaget och kommer hem på söndag. Så jag missar tyvärr kycklingfotbollen.

       /anni


Kommentarer
Postat av: Lina

Vare inte du som sa att du var dålig på NO ? ;)

Jag ska kolla ledarna :) Dom möter P94, ses där :D <3

2008-10-02 @ 21:21:08
Postat av: Anni

Jo, atomer och molekyler och sånt fattar jag verkligen ingenting på, :P men ljud och det vi hade nu var faktiskt rätt roligt :) Ja, vad kul, då ses vi där Lina ;D<3

2008-10-02 @ 21:27:15
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men snossig bild =P <3

2008-10-03 @ 22:50:16
Postat av: Anni

Den är mucho(?) bien ;)

2008-10-03 @ 22:56:39
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0