avslutning 10/10

Okej, en sak har jag fått klart för mig under denna kvällen. Jag kommer aldrig mer att köra Gokart, aldrig! Visst det gick väl helt okej i början tills första omgången var slut och man skulle ställa gokarten på platsen som den var på i början, för då hade jag för hög fart och framför mig stod han gubben som jobbade där. Så jag fick skrika och han vände sig om och fick slänga sig åt sidan för att inte bli överkörd. Det var nog ett tag sedan jag var så rädd.

Efter det var det en A-final och en B-final. Och som jag visste kom jag i B-finalen och kom sist xD Så jag tror att Gokart inte dirket är något för mig..
Efter vi kört Gokart åkte vi som sagt och åt på Gastons och sa hejdå till Håkan som slutar att träna :(

Några bilder blev det allt :)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0