15/9

Hallå !
Äntligen funkar internet, =)


Lördagen blev riktigt bra. Liverpool vann över Man Utd med 2-1 (Torres var dock inte med) så nu är jag rik ;D Och vi spelade 1-1 mot Skrea/Slöinge :)

Efter min match gick jag hem till Malin.A och lagade mat, riktigt lyckat resultat :) Efter det bar det av hem till mig för att spela Fifa på X-boxet och sedan kollade vi på A walk to remember, en av dem sorgligaste filmerna jag någonsin har sett, jag storgrät och Malin låg och flabbade. Så om ni ska ladda ner någon film, så ladda ner den!


Igår var det match mot Trönninge, har jag för mig att det var, och vi började riktigt bra men släppte dessvärre in 2 mål i första halvlek. Och andra fortsatte inte mycket bättre, dem gjorde ytterligare 2 mål och resultatet blev 2-4. Efter matchen åkte jag hem till Malin.A för att ta något snabbt att äta och sedan åkte vi tillbaka till Tranevall för att kolla på B-laget, där dem spelade 0-0.

Och idag är vi lediga, så Malin. J har sovit här och vi har kollat film och bara slappat, egentligen borde vi väl ta tag i pluggandet med moppe böckerna, men vi får se om det blir av senare :)
Ikväll är det träning i Katrineberg med Hallandslaget.


                                                                                                                                                 /anni


Kommentarer
Postat av: Lina

Och jag är fattig ;)



2008-09-15 @ 21:52:55
Postat av: Lina

Och jag är fattig ;)

2008-09-15 @ 21:53:41
Postat av: Anni

Haha, jo din stackare fick ju dela ut lite pengar här och var stanns :)<3

2008-09-15 @ 23:14:06
Postat av: Anna

A walk to rembember är en av de bästa filmerna som finns jue. Man gråter igenom halva . Älska den <3

2008-09-16 @ 18:08:33
Postat av: Anni

Jo, riktigt bra var den :)<3

2008-09-16 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0