24/9

Denna dagen började riktigt bra. Jag gick upp i tid och behövde inte stressa :) Påväg till bussen stannade jag för att vika upp mina byxor och vips så låg det en tia på marken. Jag kände verkligen att detta skulle bli en bra dag! Sedan kom jag till skolan och då hade vi fått skolfotot, haha! Jag blev verkligen inte bra, halvblundade och tror till och med att jag hade halvt öppen mun, hur lyckas jag? Men men, det är bara ett foto... :) Eftersom vi har hemstudie idag (slutade runt 12) så måste jag göra matten, och engelskan tror jag. Ikväll är det träning, ska bli roligt. Speciellt när det är så bra väder, hur varmt som helst :) Nej, nu ska jag gå ut med hundarna.


                                                                                                                                                     /anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0