26/9

Äntligen hemma efter en lång och jobbig skoldag. Så fort jag kom till skolan kände jag att jag hade ont i huvudet och halsen. Så jag gick till skolsköterskan och fick panodil. Resten av dagen var jag helt slö och orkade verkligen ingenting. Och tur då att vi hade teori på idrotten eftersom jag aldrig hade orkat att springa runt där. Jag och Malin. J hade även denna fredag matte lektion för dem små, och det gick väl bra denna gången också. Vi hade sedan engelska och till sist matteprov, och det kändes väl helt ok.

Försöker nu att installera massor med program på datorn till någon grej på mobilen, men verkligen ingenting fungerar. Ikväll ska ja nog bara ta det lugnt eftersom det är samling 09.15 imorgon, har jag för mig. Ska kanske in och äta på Pio idag också vid sju tiden.

                                                                                                                                        /anni
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0