30/9

Hemma idag igen eftersom jag fortfarande har ont i halsen :( Var på vårdcentralen idag och det var som tur bara något långvarit virus och inget allvarligare, så snart kommer jag till skolan :) Träffade även Cillan vid vårdcentralen, hon är för snäll :)
 
Jag skulle få någon medicin men det var något fel på datorerna så får hämta ut det imorgon. Annars idag har jag inte gjort mycket, kollat film och druckit varm choklad. Man vet inte hur glad man borde vara när man är frisk, förrens man har blivit sjuk.

Har i alle fall haft en jobbig natt :P Kunde inte somna så låg och lyssnade på lugn musik. Men kunde inte somna till det heller så jag tror att jag somnade runt 02.00-02.30 och drömde bara en massa mardrömmar. 
Ikväll börjar förresten Desperate Housewives, äntligen =)



                                                                                            /anni

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker synd om dig Anni, krya på dig <3

2008-09-30 @ 14:49:58
Postat av: Anni

Tack Lina, <3

2008-09-30 @ 15:32:47
Postat av: Madde

Längtar efter dig, hoppas att du blir frisk snart <3

2008-09-30 @ 20:02:41
Postat av: Anni

Längtar efter dig med, tror nog att jag kommer imorgon :)<3

2008-09-30 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0