Avslutning med fotbollen 28/9

Jaopp, idag var det avslutning med fotbollen som gällde. Vi samlades vid 12.30 vid Tranevall och cyklade till Borgasgård och där delade vi in oss i 5 lag med 4:a i varje. Så durecellkaninerna var jag, Lina, Philippa och Cocco. Första grenen var att vi skulle ro runt en hink (?) och tillbaka. Jag, Lina och vårt drag Cocco och Philippa kämpade (upp och ner) och vann faktiskt :) Men nästa gren var det fiske. Och när jag skulle kasta följde visst halva spöet med, wops. Ingen fick upp någon fisk, förutom Cillan, men den hann dem aldrig få upp förrens den var i igen. Sedan var det straffar och tillsist skulle vi spika några spikar. Och sedan åt vi. Ledsen för att ni fick cykla dubbelt så långt eftersom jag hade en så bra "genväg" hem sen. Men lite motion dör ingen av. 

Tack Lina för dem fina bilderna :) (http://liinniizz.blogg.se/) <--- Gå in där så kan ni nog se fler bilder :)

(tryck på bilderna så blir dem större) x]
      
   
                                                                                                                                                  /anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0