God morgon 13/9

Måste sticka iväg om 10 minuter, och har massor att göra innan, så blir ett snabbt inlägg. :)



Dagen började inte så bra, vaknade vid åtta av jag frös ihjäl pga av att jag glömt fönster öppet, ops! Jag gick ner och käkade och fastnade sedan här och började på en ny design, är inte riktigt klar men den dyker nog upp här snart :D 
Vi är lediga på måndag & tisdag och då måste det pluggas en massor i moppeböckerna, för att jag har inte öppnat dem sen moppekursen, men det ordnar nog sig :)

Nu ska jag iväg och kolla när Adam spelar match, sedan har jag själv match och ikväll ska jag hitta på något med Malin. A :)

förrsten, torres ska vara med och spela ikväll. ! ;D
                                                                                                                                                               /anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0