No prov 22/9

Kom hem ifrån skolan precis och har käkat och nu satt mig här. Ska snart kolla Top Model som börjar 16.00 på 3:an. Kollar på alla gamla repriser som jag inte sett :) Idag hade vi No:prov. Och när jag satt där och skrev det kändes det som om det inte alls gick bra. Men sedan när vi snackade lite om det på lunchen känns det bättre, så hoppas att jag blir nöjd. Vi har även haft Tyska idag, något som verkligen inte är mitt favoritämne. Jag tror inte jag kommer fortsätta med det på gymnasiet. Vi hade Svenska där jag och Malin. J satt och kollade på Andra Avenyn, eftersom båda är klara med argumentet. Och mycket mer hände inte i skolan. Det var visst på onsdag-torsdag som vi slutade efter lunch, skönt :) Ikväll är det träning och efter det är det föräldrar möte med fotbollen har jag för mig. Blir nog att vi pratar om hur det ska bli nästa år. 

något jag saknar (http://www.harplinge.nu/fotoalbum.asp?kat_id=34&lag=A)
        
                                                                                                                             /anni
                                                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0