Pluggdag 16/9

Idag är  vi också lediga, skönt eftersom jag kom hem runt 23.30 igår efter träningen i Katrineberg. Och som jag anade så tränade vi även med killarna. I början spelade jag urkasst och kände mest att jag ville hem. Men sedan var det skott övningar och det gick väl helt okej. Idag ska jag bara plugga, eftersom vi har:
- matteprov på fredag (tror jag)
- svenska inlämning på torsdag
- vill köra upp och göra moppeprovet 
- no-prov snart.
 Ja, usch, jag har massvis att göra. Men med lite musik ska jag nog fixa klart svenska arbetet, där vi ska göra något att argumentera om. Jag valde häng på byxorna, som jag är för, och har väll gjort hälften tror jag. Så nu får jag göra klart det!

 Slänger in en bild sen i lördags när Adam spelade match.
            /anni

Kommentarer
Postat av: malin

du får inte glömma spanskan :D

2008-09-17 @ 10:01:53
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0