Välkommen 12/9

Japp, nu har jag också börjat att blogga. Jag har funderat på det länge men aldrig satt mig ner och fixat en, men nu så!
I början var det rätt svårt med alla tecken och siffror men tillslut förstod jag i alle fall någorlunda! Men en sak jag inte förstår är hur man får bort den blå pricken längst upp till vänster, någon som vet?

Imorgon är det match mot Skrea/Slöinge vid två tiden, så jag missar Liverpool-Manchester matchen, men jag är säker på att Liverpool kommer att vinna över dem, även fast Torres är skadad. Så egentligen kanske det inte är något att se på, i och med att inte Torres spelar? Lägger in en bild på honom i alle fall ;)

                                                                                                                                           /anni


Kommentarer
Postat av: Lina

Fel fel fel ! Man Utd vinner lätt som en liten plätt ! ;)

2008-09-12 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0