10/4- hemmmaaa!

Hejsan mina vänner! Nu är jag tyvärr hemma efter en vecka i Spanien. Och jag har haft det riktigt, riktigt bra. Hmm, tänkte sammanfatta veckan lite ja...

Dagen jag skulle åka fick jag gå upp klockan 3 på morgonen...... Men jag kom upp och panikpackade lite saker bara för att jag verkligen inte ville glömma någonting. Men jag och pappa kom i alle fall iväg klockan 4 och själv somnade jag som en stock i bilen och sov nästan hela vägen till Kastrup.. Men vi kom till flygplatsen och checkade in och så och sedan fick visst pappa inte följa med längre. Så jag gick igenom säkerhetskontrollen och nu skulle här shoppas godis, hehe. Allt var helt svindyrt men någon chokladkaka fick i alle fall följa med in på planet. Jag letade sedan upp gaten och resan gick bra och jag var väl framme vid 11 tiden och möttes av farmor.

Första dagen när jag kom dit åkte vi direkt och handlade och sedan till lägenheten där vi solade stora delar av dagen på takterassen. Vädret var väl helt okej. Nästa dag åkte vi in till stan och käkade och gick en runda ut på en pir och sedan åkte vi till ett stort köpcenter som heter Habaneras, däremot hittade jag ingenting. Resten av helgen åkte vi till marknader och en dag träffade vi en väninna till farmor som  svärde   svor hela tiden, hahah, hon var riktigt go.

På måndagen blåste det tillräckligt lite för att åka till stranden och ligga där och sola och när jag kom hem gjorde jag den underbara upptäckten, dydydyydyd fräknar. Haha okej jag tror jag kan typ räkna dem men några har allt börjat visa sig på näsan om man kollar jätte jätte nära. Sista dagen var det tyvärr rengningt, regningt? Aja, det regnade i alle fall så vi åkte till det stora köpcentret och shoppade, men jag hittade endast ett linne.


Näsa dag fick vi gå upp ganska tidigt men ingenting om man jämnför med dagen jag reste. Vi körde in till flygplatsen och checkade in och sa sedan hejdå. Jag var väldigt tidig så gaten hade inte visat sig ännu så jag gick runt och luktade på parfymer i nån halvtimme och satte mig sedan och väntade. När den hade kommit upp gick allt rätt fort, men det var nog dem 3 segaste timmarna på länge i flygplanet.

Sådär, detta var väl en kort och väldigt rörig sammanfattning på denna vecka. Här kommer lite bilder.
tryck på dem så blir dem större! :)
         

så där ja, och sedan efter matchen som är idag så kommer det mer bilder från gårdagen då jag var hemma hos malin och firade henne med några tjejer! hejsveeejs :) Förresten, för er som undrar så träffade jag tyvärr inte Torres.... men men, bättre lycka nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0