17/4- friiidayyy ;D

Så gryymt skönt med helg. Pluus att jag har ingenting att plugga denna helg, kan det bli bättre? Och vädret ser än så länge ut att bli fint :) Har legat ute och solat i nån halv timme precis.

Skolan var bra och provet gick fint, tur det. Jag och Malin hade även vår lektion för de yngre barnen. hehe, gick väl helt okej. Körde burr i slutet och vi tappade bort oss helt, haha, men resten gick finemang.

Har tappat lusten att sitta vid datorn nu när vädret är så fint, så detta är anledningen till så korta inlägg m.m. Har inte heller dirket något att skriva om för den delen heller, men men ;D Ikväll vet vad inte vad jag ska göra, filip skulle spela match någonstanns, kanske hänger med och kollar om jag orkar, tror inte det. Men men, nu ska jag lägga mig ute i solen igen, tjenixen (:



friday im in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0