19/4- seg dag

Ja, har verkligen inte gjort något vettigt. Kollat tv, ätit, kollat lite mer tv, suttit mig vid datorn en stund, käkat mer.... och så har det fortsatt hela dagen, haha. Aja, imorgon drar en ny vecka igång. Inga prov eller läxor så vitt jag vet men har i alle fall np i matte =S. Men det ska nog gå bra :D) Imorgon är det heller inte någon träning tyvärr, egen träning var det visst.

Om 20 minuter börjar wipeout, alltid lika roligt! :) Och denna gången skulle Håkan vara med, haha. Han är så blåst. Ni som inte vet vem han är så har han varit med i tvserien Färjan på femma. Rolig serie det med ;D Efter får jag se om jag sett filmen på 4:an annars blir det nog att jag lägger mig tidigt idag.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Det vill du inte veta asså.. fyyfan va dåligt det var.

2009-04-19 @ 20:03:27
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Den är bland dom största skvaller bloggar på blogg.se!!

2009-04-19 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0