24/4- fredag

Så fort jag vaknade i morse så tänkte jag stanna hemma från skolan. Jag orkade verkligen inte, men nej, faktiskt så övertalade jag mig själv eftersom vi har matte på fredagar och det är riktigt jobbigt att komma efter där. Så jag drog mig upp och iväg till bussen. När jag kom till skolan fick jag reda på att vi skulle ha kamratstödjar dag... Så timmarna innan lunch satt vi och kollade på en film som var riktigt, riktigt kass..

Och efter maten var det då dags för olika tävlingar.. Så jag kunde ju lika gärna stannat hemma. Men kom i alle fall i samma grupp som Malin och det var ju roligt =))

När jag kom hem tog jag ut hundarna direkt och sedan la jag mig och stekte lite i solen. Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Får väl se. Nu ska jag i alle fall läsa lite bloggar, hejsvejs! ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0