28/4- där stod ju du som alltid skulle va min

Hej. Denna dagen suger, verkligen. Bara en bra grej har hänt, eller nej, 1 och 1/2. För det första fick vi åka hem vid 12 från skolan. Plus att vi fick tårta i skolan. Det är det ända bra som hänt, och tårtan var till och med bränd så den får bara räknas som 1/2.

Resten är dåligt. Jag har riktigt ont i halsen och mitt huvud har jag ont i och jag är trött och vill sova. Men nej, inte går ju det heller. För jag måste plugga. För vi har prov imorgon. Plus att jag är på sämre humör nu än vad jag brukar vara kan jag berätta. Och allt jag vill göra är att sova och vakna på torsdag och vara frisk. Om jag blir sjuk nu så vet jag inte vad jag gör. Det dumma är, att när jag käkar så mår jag inte lika dåligt. Så jag antar att jag får äta hela tiden. Inget mig emot. Nej, nu ska jag bli på bättre humör genom att plugga, jippie........


Kommentarer
Postat av: J

vacker !

2009-04-29 @ 15:48:09
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0