30/4- Svar på frågorna, del 1

Oj, tack för alla frågorna! Blev mycket mer än vad jag trodde så ni får svaren i 2 inlägg :))

1. Vilken årstid gillar du bäst?
svar: sommaren =) våren är det inget större fel på heller :)

2. håller du på med nån sport
svar: yes, fotboll :)

3. hur gammal är du?
svar: Jag är 15 men fyller 16 i november

4. vart bor du?
svar: En bit utanför Halmstad

5. går du på gymnasiet, viken linje går du isf?
svar: Nej, jag går inte på gymnasiet, men ska börja till hösten och har då sökt Samhälle/idrott på Sannarp med fotbollsinriktning :)

6. chokladglass eller vaniljglass?
svar: Lätt chokladglass, jag är galen i choklad

7. Vad ska du göra på Valborg?
svar: Jag och min kompis ska till Båstad till ett, vad kan man säga.. hmm, disco, nattklubb? :P

8. Vad fick dig att börja blogga? :)
svar: Antagligen hade jag ingenting att göra och sedan hade allt fler och fler börjat så kändes som en kul grej, och bra samtidigt som man kan skriva av sig sina tankar :)

9. Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
svar: woj, hmm.. Har nästan inga direkta framtidsplaner så, bara att jag ska klara av gymnasiet bra och efter det hade jag viljat resa mycket. Och att bli reseledare hade varit kul!

10. a) Vad har du för storlek på kläderna ?
b) Har du några syskon ?
c) Vad vill du bli eller vad jobbar du med ?
d) Hur kan du vara så söt ?

svar:
a) Det är olika för olika kläder, men S eller M.
b) Japp, jag har en storebror och en lillebror
c) Har som sagt inget speciellt drömyrke, men jag har faktiskt alltid viljat öppna ett eget café, haha. Sedan att bli reseledare skulle varit roligt.
d) Haha, va snäll du är. Nja, det är väl generna antar jag ;D hahaha


14. a) favoritfilm?
b) favoritlåt?
c) färg på din tandborste?

svar:
a) Notting Hill, om du inte sett den måste du göra det, verkligen världens bästa film
b) Just nu gillar jag never say never- the fray, Kings Of Leon- use somebody, och även jag är en vampyr- markus krunegård
c) Den är blå och vit!

15. a) Hva er ditt forhold til Norge?
b) Hvor går drømmereisen?
c) Hvem håper du vinner ESC 2009?
d) Liker du sport?

svar:
a) Nejdu, ingen speciell, har faktiskt aldrig varit där!
b) Afrika hade varit en upplevelse.
c) Sverige!! Haha, fast tror däremot att Finland har rätt stor chans att vinna iår, då jag har hört att den ska vara bra! :)
d) Ja, det gör jag. Nästan all sport faktiskt, förutom handboll! Och ringar och sån gymnastik. Haha, kanske kul att kolla på, men att göra det är väl inte riktigt min grej :P


16. a) vart kommer du ifrån (:
b) varför började du blogga ?

svar: a) Halmstad
b) Antagligen hade jag ingenting att göra och sedan hade allt fler och fler börjat så kändes som en kul grej, och bra samtidigt som man kan skriva av sig sina tankar :)

17. vilket är det dyraste plagg du köpt?
svar: Hmm... vet faktiskt inte.. eller kan varit min jacka som jag tror att jag fick ge 1000 eller 1200 för.

18. a) Favoritbutiker?
b) Framtidsdrömmar?
c) Vad ska ditt första barn heta?
d) Favoritoutfit?
e) Vad har du för familj?

svar: a) H&M, Zara, Gina...  Ja, handlar lite överallt så har en del favoritbutiker faktiskt :))
b) Har inga dirketa.. Men att resa efter gymnasiet är något jag vill :)
c) Om det blir en flicka så Ella eller Alice, pojke, hmm.. Oliver kanske?
d) Nu till sommaren kommer nog jeansshortsen användas en del, även gladiatorsandalerna kommer jag nog ha, och något snyggt linne till
e) Hmm, rätt "vanlig" eller vad man ska säga. 2 bröder och en mamma och pappa som lever tillsammans. Sedan finns det även 2 hundar i huset, och 2 kaniner.

19. a) Vad är det läskigaste som hänt dig?
b) Om du fick vara en person för en dag, vem skulle det vara då och varför?
c) Vad gillar du för musik?
d) Hur snygg tycker du att du själv är, skala 1-10?
e) Är du nöjd med din blogg?

svar:
a) Det allra läskigaste vill jag inte gå in på då det är personligt. Men kommer aldrig glömma när jag var liten och vi i skogen, så blev jag varm och tog av mig skorna. Och så märker jag att jämte mig ligger en huggorm. Usch, sen dess har jag verkligen haft fobi för ormar. Haha, tragisk barnupplevelse!
b) Lätt Fernando Torres flickvän Olalla. Hahaha. Varför jag skulle vara henne är ju för att hon är tillsammans med just Torres. ;D
c) Min musiksmak varierar en del.. Men jag gillar the frays typ av musik. Sen gillar jag det mesta, allt förutom rix fm:s skimusik :P
d) haha, ojdå, svår fråga. Men det är väl olika, varierar väl mellan 4-6 typ :P
e) Haha, inte överdrivet, men den är helt okej :)

Som sagt kommer dem andra svaren på frågorna lite senare, tack så mycket för alla frågorna :)

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

Är du frisk och ska gå till madisson? :)<3

2009-04-30 @ 11:10:38
URL: http://meeeaa.blogg.se/
Postat av: Isabell

Ska du göra idag då? :)

2009-04-30 @ 11:32:52
URL: http://flacking.blogg.se/
Postat av: Isabell

Ska du göra idag då? :)

2009-04-30 @ 11:32:59
URL: http://flacking.blogg.se/
Postat av: Isabell

Sv: okej :) jag har lite saker in planerat :) vad ska du göra där?

2009-04-30 @ 11:37:39
URL: http://flacking.blogg.se/
Postat av: Natta

var gärna med och vinn ett hemligt paket

- tävlingen avslutas idag 00:00

2009-04-30 @ 12:22:13
URL: http://natalies.se
Postat av: Isabell

Sv: aha okej :) kul!

2009-04-30 @ 13:07:03
URL: http://flacking.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, va bra :)

Ja det kanske vi gör! =D<3

2009-04-30 @ 13:09:29
Postat av: Rita ♥

Åh, kul med alla svar på frågorna! :) På min fråga om du är nöjd med bloggen tycker jag att du ska svara "superdupernöjd", haha, men den är ju så fin och bra! ^^

2009-04-30 @ 13:32:46
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: annii

Bra svar på frågorna

2009-05-01 @ 15:38:26
URL: http://annawiholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0