14/8- ruubrik

Igår blev det inte riktigt som tänkt. Hade köpt biletterna men man var tvungen att vara 18 för att komma in, kan berätta att jag hade gett Anna i födelsedagspresent att vi skulle gå på Veronica maggio. Överraskade henne efter hennes jobb. Meeen som sagt så kom vi inte in. Men om vi hade varit 13 år hade vi kommit in. Och inte kom vi in utan målsman heller. Stört. Men vi hade det jätte mysigt i alle fall och satte oss och käkade på en restaurang! =)

Jag ska snart masa mig iväg till jobbet. Det är egentligen det sista jag vill eftersom vädret verkar bli riktigt fint idag. Kollade på pojken i randig pyjamas igår kväll och såg resten idag. Riktigt bra film men dock hemskt slut. Ska inte säga någon för er som inte sett den men filmen var i alle fall bra :)) Idag är det även match, och jag känner mig riktigt taggad! Matchen börjar 18.45 på tranevall för er som vill komma och kolla! :)

Nej, nu måste jag käka innan jag sticker! Ha en fin dag :)


grattisgrattis !


Kommentarer
Postat av: scout. out and about.

usch vad tråkigt, inget du blev informerad om när du köpte biljetterna?

2009-08-14 @ 18:58:27
URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0