17/8- 17 again

Hej på er! =)

Idag blev inget som planerat, men men. Har i alle fall fått reda på min klass och blev både glad och besviken när jag såg den. Vi är fem tjejer i klassen och det är: Johanna, Tilda, Issa, Jenny och jag. Vilket jag tror kommer bli grymt kul! Däremot hade det varit roligt att komma med någon tjej som man inte känner sedan innan. För de tjejerna jag kom med känner jag, eller känner och känner, men vet vilka det är om man säger så xd :) Men jag tror i alle fall att vi kommer få det kul!

Satt och kollade lite på nätet och kom in på en sida där man kan se filmer/serier m.m. gratis och utan att ladda ner något. Så kollade då på 17 again, med Zac Efron. Haha eller ja, att se den med honom hade ju inte varit fel ;D Men ni fattar! Var väl ungefär som jag trodde, och som dem flesta "sånna" filmer. Men helt klart sevärd.
För er som inte vet vad den handlar om:
I high school var Mike basketstjärna och skolans populäraste kille. 20 år senare är han smårund med en pågående skilsmässa, två barn som avskyr honom och ett jobb som han aldrig har blivit befodrad på. Efter ett mystiskt möte med en gammal vaktmästare, vaknar Mike upp som 17-åring...

Ikväll är det träning och det ska bli kul. Känner att jag behöver komma ut lite. Bara det inte regnar för då blir det inte lika roligt xd. Nej, nu ska jag börja packa väskan. Ha det finemang!

But I'll take my time if you want to
And I'll give you what ever you need
And I'll wait a lifetime to give it to you


Kommentarer
Postat av: Annah

Vad trist att ni bara är fem tjejer o att alla kommer från Getinge=) Men det blir nog bra ändå ska du se=)<3

2009-08-17 @ 18:33:05
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0