17/8- Måndag

Godmorgon bloggen :)

Somnade framför vänner igår vid 2 tiden, så bra det program det är. Skrattar lika mycket varje gång. Idag är det måndag och endast 2 dagar kvar till skolan, shiiittt. Vill inte börja. Känner att jag behöver sommarlov några månader till.. Men tänkte åka in och kolla klasser och schema och sånt idag. Tänkte även kika en snabbis i stan och se om jag hittar något. Sedan blir det väl träning ikväll skulle jag tro!

Har suttit och rensat bland mina bilder eftersom allt var huller om buller. Hmm, konstigt det lät när man skrev det xd. Men i alle fall, tror jag fick bort nästan 300 bilder så det var bra. Ni vet sånna onödiga som jag alltid tar på när kameran är framme, typ på stearinljus och sånt, haha. Har även tagit väck alla One Tree Hill avsnitt jag hade :( Vilket som var väldigt många, eftersom jag hade alla säsonger. Men min dator har börjat att bli lite seg. Hittade även en riktigt, riktigt äcklig och konstig bild på mitt ben, haha.



And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars

Kommentarer
Postat av: finavickelina

fin blogg;-)

2009-08-17 @ 13:12:53
URL: http://finavickelinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vilka ben :D haha!

2009-08-17 @ 16:04:20
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0