24/8- my best friend

hejj!

Igår var jag hemma hos min bästa vän, (även kallad Malin ;D) för att säga hejdå för hon flyttar i 4 månader till London. Usch, hur ska jag klara mig? Helt ärligt vet jag inte om jag kommer göra det, kommer bli jobbigt i alle fall att inte träffa henne. Men vi ska självklart hålla kontakten via msn/mail/telefon m.m. Men ändå.. Och förmodligen ska jag dit i höst och hälsa på henne. Längtar redan :) Men vill i alle fall hälsa henne lycka till och att hon får ha det så jätte roligt (för typ 100 gången, haha)

älskar dig♥






buhu, saknar dig redan!!
<3

Kommentarer
Postat av: Annah

Jag förstår dig, Andrea flyttade ju till Bali förra veckan=( Buhuu<3

2009-08-25 @ 17:29:38
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/
Postat av: malin

love you <3

2009-09-01 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0