25/8- missss u

Hejsan på er!

Ska försöka bättre mig med bloggningen nu framöver. Får se hur det går. Vaknade i morse vid sex... Åkte sedan med mamma vid halv åtta in till skolan. Där hade vi fotboll men teori. Så dem presenterade sig och sedan tog vi även bild. Hehe. Resten av dagen var rätt slapp och vi slutade redan vi 12. Tog även klassfoto då, hoppas att det blir bättre än förra årets i alle fall. Men det går inte att bli sämre än det, haha.

Jag och Johanna och några killar i klassen åkte sedan in och käkade på Blue thai. Är fortfarande jätte mätt. Sedan skulle jag beställa klipptid var det tänkt men det blev inte av eftersom vi shoppade lite istället. Hittade en skjorta, visar senare ikväll. Så kolla in då! Men nu ska jag gå ut lite, höres senare poolare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0