16/12- Afrodance

Heysan!

Vaknade idag vid sex tiden och det var fullt med snö ute, rätt mysigt bara det inte blir slask! Tog bussen och mötte Mariette som varit på studentfesten igår! Eftersom det är snö var bussen försenad och när jag äntligen kom till skolan kollade vi bara på film, vilket vi gjort hela dagen! Haha.

Slutade vid halv 3 och åkte in till stan. Gick där med obi, jonis, tobbe och några innan jag gick och satte mig på Skånskan. Köpte lite frallor och faaaktiskt satte jag mig och pluggade, haha. Skulle ha ett träningspass på TK kvart över 6, och kändes inte lönt att åka hem. Så satt där och pluggade historia tills klockan 5, innan jag gick till TK. Träffade Malino och vi körde Afropower dance.

Alltså jag vet inte varför jag går på det, även fast jag lovat mig själv att aldrig göra det igen, haha. För er som inte vet vad det handlar om kan jag berätta att det är mycket att slappna av, skaka rumpa och våga släppa loss. Jag var väl inte den bästa på det, men var ett tag sedan jag flabbade så mycket. Speciellt när alla var nere och gjorde någon rörelse, och jämte mig ser jag Malin ta ett jätteskutt rakt upp, haha. Eller när man skulle vara helt still med höfterna men det hade inte jag förstått riktigt så jag använde bara höfterna, haha.

Nu när jag kom hem har jag bara pluggat inför historiaprovet imorgon, måstemåste få G! Nu ska jag sova tror jag, goonattt!




Kommentarer
Postat av: Malin Johansson

HejHej!

Kan inte alla vi tjejer träffas typ imorn och ta bilder och har lite rooligt?? Det var ju så längesedan och sen så slutar vi ju på Fredag, så vi ju kanske träffas hemma hos någon och sedan bara snacka skiit och ta bilder som kan komma till bloggen :) <3



2009-12-16 @ 23:21:01
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/
Postat av: LiinniiZZ

Sv: Ja.. allt kmr typ i trean för jag har knappt några kurser nu.. xd Men var avundsjuk så länge du kan ;D <3

2009-12-17 @ 00:12:58
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0